aruba2004

Monday, August 16, 2004

Dag 8: Oranjestad

Vanochtend was Rick en Katja's laatste duik, dus dook ik het fitness center in. Dat is beter geregeld in bijvoorbeeld de Wyndham, want hier in de Radisson zit het stikvol iedere ochtend. Daarom ga ik, als ik geen gewichten wil heffen, liever buiten een flink end op het strand lopen!

Na een snel ontbijtje zijn we gaan snorkelen tegenover het Wyndham hotel en zagen er wederom zeer bijzondere vissen. Kai and Saskia vermaakten zich ook met zandkastelen bouwen.

Toen Rick en Katja terug waren, bleven de kinderen onder Katja's hoede in de hotelkamer lezen en spelen en gingen Rick en ik naar Oranjestad om te shoppen. Onze huwelijksdag is namelijk vrijdag en natuurlijk zijn hier heel wat juwelieren en mocht ik iets uitzoeken van Rick. Mijn keuze viel op een prachtige opaal en tanzaniet ketting met bijpassende oorbellen. Wat hebben ze hier een mooie dingen!

Verder hebben we nog wat Nederlandse spullen ingeslagen, zoals Saridon en natuurlijk tijdschriften voor mij.

Vanavond hebben we bij Madame Janette gegeten. Erg lekker, maar ik vond het een beetje te zwaar en de porties waren gigantisch! Je kon ook niet vragen om het wat lichter te maken, de Hollandaise saus moest op de biefstuk, of ik dat nu wel of niet wilde. De tournedos waren twee flinke lappen biefstuk. Het is een heel populair restaurant, waarschijnlijk daarom. De ober sprak Nederlands met mij en de kinderen, maar hoe Rick ook zijn best deed zijn (toch zeer goede) Nederlands op hem te oefenen, de man bleef hem in het Engels toespreken. Ik erger me daar aan, als iemand toch duidelijk je taal spreekt vind ik het beledigend om net te doen of dat niet zo is!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home